social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/5/23

09:17:2

94

بازدید سرزده سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از آزمایشگاه سنجش روز اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، سرپرست اداره کل به همراه رؤسای اداره نظارت بر اجرای استاندارد و اداره تأیید صلاحیت و سیستم های مدیریت کیفیت، از آزمایشگاه سنجش روز اردبیل ( با دامنه فعالیت غذایی و کشاورزی) بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این آزمایشگاه قرار گرفت.
این بازدید در اجرای برنامه های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات آزمایشگاهی و تحقق رشد تولید کیفی، نظارت بر عملکرد آزمایشگاه ها و بررسی مسائل و مشکلات آزمایشگاه های همکار انجام گرفت.
حسین پور در این بازدید به تبیین بخش هایی از بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی و همچنین تجدید نظر چهارم روش اجرایی روش های ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی با رویکرد تسهیل و تسریع امور واردات پرداخت و به رعایت دقیق الزامات استاندارد های ملی در ارزیابی انطباق کالاهای تولیدی، صادراتی و وارداتی تاکید و لزوم استقرار سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد INSO/ISO/IEC 17025 را خواستار شد.
وی در پایان اظهار داشت: در استان 22 آزمایشگاه فعال می باشد که 2 آزمایشگاه در زمینه آزمون های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی محصولات غذایی و کشاورزی مشغول ارائه خدمات آزمایشگاهی می باشند.