social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/12/23

14:02:4

94

با آغاز طرح عیدانه، مراکز خدماتی زیر ذره‌بین اداره کل استاندارد استان اردبیل

سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به وظایف و ماموریت های قانونی خود در راستای صیانت از ایمنی سلامت احقاق حقوق عامه مردم و بر اساس ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به عنوان دستگاه نظارتی و حاکمیتی در جهت فراهم نمودن بسترهای لازم برای آرامش خاطر و اطمینان ذینفعان و استفاده کنندگان از کالاها و خدمات در ایام نوروز طرح عیدانه را در سراسر کشور اجرا می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، طرح نظارتی عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران از ۱۵ اسفند آغاز شده و به صورت سراسری تا ۱۵ فروردین 1403 ادامه دارد. هدف اصلی و کلیدی اجرای طرح نظارتی عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران، فراهم شدن بسترهای لازم برای آرامش خاطر و اطمینان ذینفعان و استفاده کنندگان از کیفیت خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار دارد.
محورهای ارزیابی طرح عیدانه را می توان: هتل های یک تا پنج ستاره، هتل آپارتمان‌ها، زائرسراها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز پذیرایی و رستوران ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل، فرودگاهها، ترمینال ها پایانه های اتوبوسرانی شهری، ایستگاه های قطار بین شهری برشمرد.
درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانیhttps://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان و مسافران نوروزی فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.