social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1402/12/9

12:22:5

218

آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و بازار عیدانه در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، حسین پور، سرپرست اداره کل گفت: این طرح از آغازین روز اسفند شروع شده و تا 29 اسفند سال جاری همزمان با سراسر کشور در محورهای ارزیابی ابلاغ شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران در استان اردبیل نیز در حال اجرا می باشد.
وی افزود: به جهت نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز و افزایش تقاضای عمومی جهت تهیه بسیاری از کالاها در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و همچنین انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی و لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا خصوصاً کالاهای اولویت دار و اقلام پر مصرف «طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عیدانه استاندارد» با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه، تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی و توزیعی از سوی این اداره کل از تاریخ 1 اسفند لغایت 29 اسفند سال جاری در سطح استان اردبیل در حال اجرا می باشد.
وی در آخر تاکید کرد: درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی
https://1517.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند.
همچنین شماره تلفن 1517 آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد 10 رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه 10001517 می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.